Po dvouleté covidové pauze se SEO komunita opět sešla. Do hotelu Skalský dvůr se sjeli SEO konzultanti z Česka a Slovenska, aby se potkali, poznali, sdíleli znalosti a užili si pohodový víkend. A myslím, že se to OPĚT podařilo.
Jako vždy jsme se v pátek potkali nad sklenkou piva, limonády, čaje, rumu nebo gin tonicu, abychom diskutovali nad vším co SEO komunitu trápí, baví a zajímá. Kdo chtěl, mohl si jít zahrát fotbálek, zajít do bazénu nebo na wellness. Nebo se jít vyspat na pokoj 🙂 Nejsme konference, jsme pohodová akce, kde si každý může dělat co chce a nikdo nikoho do ničeho netlačí. Nejsme marketingová konference.
Kuba nám ukázal, jak být „lepším“ SEO specialistou a jak nahlížet na SEO v kontextu businessu a ostatních online marketingových aktivit tak, abyste ze své práce pro klienta vytěžili maximum. Dostanete tipy na to, kde čas ušetřit a kde se naopak časová investice vyplatí.
Ondra prozradil, jak to reálně funguje v online vydavatelství a jak se řeší SEO pro miliony reálných uživatelů měsíčně. Co si z toho můžete vzít pro menší obsahové weby nebo eshopy a jak zdarma získat odkazy z nejautoritativnějších webů.
Když to fakt přeženete s odkazy, Google si na vás posvítí. Co a jak udělat, abyste se zbavili manuální penalizace? Ukázali jsme si krok za krokem včetně nástrojů, které vám usnadní práci.
Shoptet je nejpoužívanější a nejúspěšnější e-shopovou platformou v ČR. I přes toto nezpochybnitelné prvenství má své chybky, které nám v SEO mohou komplikovat práci i výsledky. V tomto bloku se podíváme na vše, co by mohlo být na Shoptetu uděláno lépe.
Zde jsme probírali témata které letí nebo nás prostě pálí a na závěr nám Dalibor Jaroš z Collabimu ukázal novou, přepracovanou funkci Collabimu, která se nám moc líbila. Audio nahrávka zde:
Fotografie fotil Petr Krauz a pár z nich moje maličkost (Pavel Ungr). Díky!